poniedziałek, 16 czerwca 2014

Dodatki do paznokci od Born Pretty Store- motylki i diamenty


Cześć ;*

Długo zwlekałam z tą recenzją, ale w końcu się zebrałam i powstał kolejny post pazurkowy  z udziałem akcesoriów do pazurków od Born Pertty Store :)

http://www.bornprettystore.com/images/logo.gif 
 Zacznę może od karuzelek jakie dostałam do testów:


1. Karuzelka z motylkami:
KLIK - $2,78

2. Karuzelka z diamencikami
Niestety nie znalazłam jej już na stronie.
Obie z zaprezentowanych karuzelek otwierają się inaczej. Pierwsza ma ruchomy"trójkącik", który odsłania nam motylki, których potrzebujemy, poprzez przekręcenie do tego miejsca. Druga natomiast otwiera się poprzez przesunięcie całkowite karuzelki- nie można jej jednaj zdjąć całkowicie.

Motylki występują w dwunastu pięknych kolorach, w odcieniach różu, fioletu, niebieskiego, zielonego, srebrnego, czarnego żółtego/złotego i czerwieni. 

Z kolei diamentowa karuzelka posiada diamenciki różnej wielkości i w różnych kształtach: prostokąty, kwadraciki, łezki, serduszka, kółeczka, elipsy.


W obu przypadkach z aplikacją nie ma najmniejszego problemu. Dzięki sondom bardzo dobrze mi się je nakłada. Na paznokciach prezentują się bardzo ładnie, jednak diamenciki są moim zdaniem ciut za duże i nie wyglądają za fajnie, ale z pewnością wykorzystam te większe do jakiegoś projektu DIY.

A teraz pokaże jak prezentują się na paznokciach:
MOTYLKI:

DIAMENCIKI:
Użyłam także naklejek siateczek Donegal. O nich w innym poście.


Jak Wam podobają się te dodatki? :)


54 komentarze

  1. bardzo ładnie, podziwiam Twoją cierpliwość, mnie to pewnie by się nie chciało tak zdobić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie, podziwiam Twoją cierpliwość, mnie by pewnie się nie chciało :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Motylki prezentują się całkiem fajnie, ale diamenciki są faktycznie za duże.

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się bardzo podobają :D motylki chyba bardziej !
    efekt końcowy wyszedł super

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne motylki, ja nie mam żadnych ozdób. Moje paznokcie są na to za krótkie

    OdpowiedzUsuń
  6. Motylki są świetne, chociaż diamenty również mi się podobają :).

    OdpowiedzUsuń
  7. boskie motylki <3 uwielbiam takie cuda

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi nigdy się nie chce bawić w takie naklejanie ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Motylki są urocze:) Ja nie lubię takich "doklejek" bo zawsze gdzieś mi potem to haczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie się one prezentują!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie prezentują się na paznokciach takie dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne ozdoby:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  14. super wygladaja te ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna sprawa :D na malowanych paznokciach nie za bardzo mi sie chciało trzymać xD natomiast wtopione w żel ozdob y były idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. niektóre dodatki ładniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czerwone pazurki śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne ozdoby :) Na paznokciach wyglądają prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja uwielbiam ich naklejki wodne,są świetne

    OdpowiedzUsuń
  20. Te diamenciki i motylki mega :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie to wygląda, szczególnie te motylki są piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jakie urocze... ozdoby ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne są! Bardzo mi się podobają te z czerwonymi paznokciami. Wygląda fantastycznie!
    Obserwujemy? takimamkaprys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. fajne dodatki ;) ślicznie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładnie to wygląda, ale boję się, że by mi za szybko odpadły :)

    OdpowiedzUsuń
  26. motylki bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Poluję na naklejki siateczki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często widuję je w marketach (ostatnio w stokrotce) :D

      Usuń
  28. śliczne, najbardziej podobają mi się motylki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne stylizacje pazurków
    masz talent ! ja właśnie musiałam skrócic paznokcie i jak mam coś ładnego stworzyc

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam karuzelę, w której jest mix wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajne ozdoby :) Są dość duże, nie odpadają szybko ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylki trzymają się dobrze, sama je zerwałam, bo troszkę mi przeszkadzały w kąpieli ;p Diamenciki nieco gorzej ale jak przykleiłam na mokry lakier i parę razy pokryłam top coatem, było ok :D

      Usuń
  32. Ślicznie wyszło :) A te motylki są mega urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne, lubię takie dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne, w sam raz na lato! ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Mnie ozdoby zafascynowały:)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne te motylki :) Też mam podobny zestaw ozdób z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. fajne te ozdóbki, zawsze coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ciekawe ozdóbki ;) zdobienia też śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Motylki prezentują się super, ale też wykonałaś z nimi świetne mani, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Motylki są super:) ślicznie wyglądają! Diamencik jak dla mnie są za duże i bardziej by się chyba nadawały do ozdobienia ramki, pudełeczka itp. rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. ładniutkie, a te paznokcie z czerwonym genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Genialnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Pięknie się prezentują te dekoracje na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne paznokcie ! Motylki są słodkie :3 . Zapraszam do mnie . Zaobserowałam już twojego bloga i mam nadzieję na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Masz piękne długie paznokcie - aczkolwiek ja nie przepadam za takimi ozdobami :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam takie dodatki!

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga. Więcej informacji znajdziesz w zakładce "Polityka prywatności".

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...