czwartek, 18 czerwca 2015

Plany wakacyjne 2015

Cześć. Od godziny 11 do teraz pisałam pracę licencjacką. Napisałam 16 stron i mam nadzieję, że wieczorem uda mi się dobić do 20. Na razie muszę chwilę odsapnąć. Postanowiłam napisać post na odstresowanie, w którym przedstawię swoje wakacyjne plany oraz miejsca, w które chciałabym się udać. Mam nadzieję, że we wszystkie te miejsca uda mi się dotrzeć. Wakacje to najpiękniejszy czas, w którym można zwiedzić tyle pięknych i ciekawych miejsc, że chciałoby się, aby ta chwila trwała wiecznie.

1. Wyjazd nad morze - jest to wyjazd priorytetowy. Stęskniłam się za szumem morza, powiewem wiatru, gorącym słońcem i ciepłym piaskiem. Morze od zawsze napełnia mnie pozytywną energią, uwielbiam spędzać tam wolny czas, spacerować brzegiem morza o każdej porze dnia, podziwiać zachód słońca z Ukochanym. Swoją drogą kiedy chciałabym także zobaczyć jego wschód. Dodatkowo przechadzać się promenadą, oglądać wszystkie drobiazgi na straganach, jeść włoskie lody i grać w gry pod namiotami - to jest to!

2. Wyjazd na Kierwik - tam pracuję, tam również się relaksuję. Spędzam czas z R. w domku nad jeziorem, z pięknym widokiem. Całe podwórko porośnięte jest tam drzewkami owocowymi jak jabłonie, czereśnie, porzeczki, borówki amerykańskie - istny raj na ziemi. Niestety nie mogę jechać tam zawsze kiedy tylko bym tego chciała, ale zdarza się to dość często.

3. Wyjazd na spływ kajakowy - mój brat każdego roku organizuje spływ kajakowy. Wyruszamy z Babięt a kończymy trasę w Ukcie lub w Nowym Moście. Pokonanie tej trasy zajmuje nam 3 dni, jest ciężko, wieczorem ledwo ruszam rękami, w nocy nie mogę spać, bo jest tak twardo w namiocie, ale zawsze warto, bo całej wyprawie towarzyszy fajna atmosfera, świetni ludzie i piękne krajobrazy.

4. Wyjazd do Warszawy - mój kolega przeprowadził się do Warszawy już dość dawno temu, a ja ciągle go nie odwiedziłam. Byłam kilka razy w tym mieście, poznałam wiele jego walorów i ciekawych miejsc, ale było to dawno. Chciałabym odświeżyć sobie pamięć i któregoś razu tam pojechać. Mam nadzieję, że będzie to właśnie w te wakacje.

Ogólnie marzeń wyjazdowych mam wiele, ale wymieniłam tylko te, które wiem, że mają szansę się spełnić. Inne póki co dalej pozostaną w mojej głowie. Ciepłe kraje - nie martwcie się, jeszcze kiedyś Was odwiedzę!

A Wy jakie macie plany wakacyjne?

26 komentarzy

1. Spełnienia udanych. Ja w tym roku już po wakacjach:(

OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne plany! zycze zeby sie spelnily:* ja chce na 3 msc do pracy za granice :) a pozniej za zarobione pieniazki pewnie pojade gdzies :)

3. Ja w tym roku planuję wyjazd w góry, niestety ciężko jest się na coś zdecydować...

4. Ciekawe plany, do Warszawy też bym się chętnie przejechała, mieszkałam tam 1,5 roku i mam sentyment do tego miejsca :).
    Póki co nie mam wielu planów na wakacje, planuję wyjechać z dzieckiem do Zatorlandu oraz do Zoo w Krakowie, a czy się uda zobaczymy :).

OdpowiedzUsuń
  5. niestety będę pisać pracę licencjacką i pracować, wakacje zaplanowałam sobie na listopad :D

6. Do Warszawki to ja bym się przejechała, ale na zakupy :D

7. Ja na szczęście miałam ustny egzamin ;) W tym roku przez namowę narzeczonego wybieramy się nad polskie morze ;) Ale już boję się pogody jaka będzie ;(

8. Ja już mam dość Warszawy przez szkołę. Niedługo szykuję się na Olsztyn :D

9. akurat dałam dziś post na ten temat :)

10. Mi się marzy Wrocław do zobaczenia jeszcze raz albo Paryż :) Ja na szczęście już napisałam pracę licencjacką uff teraz tylko obronić ją :/

OdpowiedzUsuń
  11. Od kilku lat przestałam cokolwiek planować, bo nic nie wychodzi. Staram się jechać na wycieczki na spontanie, decyzje podejmuję kilka dni przed lub nawet tego samego dnia rano :)

12. My w tym roku planujemy wyjazd nad morze :)

13. Super plan ! Ja jadę do Włoch i Bułgarii ale chętnie bym też pojechała nad polskie morze;)

OdpowiedzUsuń
  14. Zapewne całe wakacje w domu... Chociaż z drugiej strony dobrze jest mieszkać na Mazurach i mieć fajny dostęp do jeziora.
    Ukta jakieś pół godziny drogi ode mnie :D

15. A ja wakacje będę miała dopiero we wrześniu, kiedy chłopak wróci ze Szwajcarii i wybieramy się do Zakopanego :)

16. Polskie morze chciałabym zobaczyć :) bo jeszcze nigdy nie bylam :(

17. Taki kilkudniowy wyjazd kajakowy to musi być fajna sprawa :) ja w zeszłym roku bylam pierwszy raz i bardzo mi się podobało, ale to takie krótkie trasy...

18. świetnie Ci idzie pianie pracy. Oby Twoje plany wakacyjne wypaliły, ja zamierzam w październiku jechać w góry. latem zawsze intensywnie pracuję.

OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam nadzieję, że uda nam się z moim polecieć na Wyspy Kanaryskie, bo tam jest cudownie :)

20. ja w tym roku również planuję spływ kajakowy, uwielbiam! no i chcemy jechać do Karpacza a po drodze zahaczyć o Wrocław :)

21. Nasze plany to błogie lenistwo i relaks w kuchni! :D

OdpowiedzUsuń
  22. zazdroszczę! ja jadę na całe wakacje nad morze :)

23. ja niedługo wyjezdzam nad morze przeraża mnie tylko pogoda:(

24. Ja konkretnych planów jeszcze nie mam, nad morzem mieszkam więc może przy okazji wizyty u rodziców skoczymy z mężem w góry :)
    Bieszczady lub Tatry.
    Na Warszawę ostatnio też Nas naszło i pojechaliśmy na wycieczkę jednodniową, pozwiedzaliśmy i było fajnie :)

OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarze i opinie, które niewątpliwie mobilizują mnie do tworzenia dla Was i sprawiają, że mam poczucie, że to co robię ma sens. To wiele dla mnie znaczy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...