poniedziałek, 30 października 2017

ShinyBox - Think Pink - październik 2017

Jak pamiętacie, wrześniowe pudełko nie bardzo przypadło mi do gustu. Wiedziałam, że tym razem będzie o niebo lepiej - taka kobieca intuicja. Nie mogłam się doczekać, kiedy otworzę swoje pudełko i sprawdzę, co kryje w środku. Już od początku wiedziałam, że jest tam dużo treściwych rzeczy, ponieważ poznałam to już po wadze pudełka. Kąciki ust podniosły się ku górze i przeszłam do odpakowywania pudełka Think Pink od Shinybox.Edycja tego pudełka powinna być szczególna dla nas kobiet, ponieważ październik jest miesiącem walki z rakiem piersi.


Najpierw powitały mnie standardowo ulotki i gazetki. Najpierw zauważyłam kolejną edycję ShinyMag.  Na jej wstępie możemy się dowiedzieć nieco więcej o całej zawartości pudełka, historii różowej wstążki, o ćwiczeniach poprawiających kondycję piersi, mity na temat raka piersi czy informacja o samobadaniu piersi. Następnie ujrzałam katalog Avon. Ucieszyłam się, dawno go nie oglądałam (a kiedyś byłam konsultantką). W katalogu jest tyle pachnących stron i poznałam wiele nowych, ciekawych zapachów. Ponadto znalazłam też kilka ulotek.


 

JANTAR - ODŻYWKA WCIERKA Z WYCIĄGIEM Z BURSZTYNU

Odżywka Jantar oparta jest na sprawdzonej, niezmienionej od lat recepturze. To owoc długich tradycji wykorzystywania niezwykłych właściwości bursztynu. Zawiera 91% składników naturalnych, 0% parabenów, alkoholu etylowego, barwników. Cena: 13 zł/100 ml.

BARNANGEN - ALL OVER RESCUE BODY BALM - BALSAM

Testowany dermatologicznie krem o pięknym, delikatnym zapachu. Przynosi ulgę przesuszonej skórze, zatem idealny na jesień. Produkt przeznaczony do stosowania na całe ciało. Idealnie regeneruje i nawilża skórę. Cena: 34,99 zł / 200 ml.


BISPOL - ŚWIECE ZAPACHOWE W SZKLE - DIAMOND CHIC 

Stwórz w swoim domu unikalną atmosferę, która dopełniona delikatnym aromatem i migoczącymi płomieniami wprowadzi Cię w błogi nastrój. Spędź długie jesienne wieczory w towarzystwie magicznych aromatów, które pozostaną na długo w Twojej pamięci. Cena: 5,54 zł / szt.

FOODS BY ANN - ENERGY POCKET - BATON ENERGETYCZNY

Idealne dla tych, którzy żyją aktywnie i potrzebują szybkiego, a jednocześnie zdrowego i pysznego źródła energii. Odpowiednio dobrane składniki nie tylko zaspokoją głód i pobudzą do działania, ale także pozytywnie wpłyną na funkcjonowanie całego organizmu. Cena: 3,89 zł / szt.


AVON MARK - SZMINKA DOSKONAŁA - POMADKA W PŁYNIE

Nowość. Usta w roli głównej to zdecydowanie hot trend tej jesieni. Ponieważ zarówno mat, jak i blask są teraz na topie, AVON mark. bez żadnych kompromisów proponuje LIQUID LIP – szminkę doskonałą w obu wersjach. LIQUID LIP jest dostępna w najmodniejszych odcieniach, ma intensywnie kryjący kolor, a jej płynna formuła zapewnia przyjemne uczucie nawilżenia i sprawia, że szminka utrzymuje się na ustach przez wiele godzin. Cena: 32 zł /szt.

EFEKTIMA - ALGAE LIFT - HYDROŻELOWA MASKA NA TWARZ

Efektima Institut Algae-Lift - hydrożelowa maska z efektem liftingującym z niebieskimi algami, opracowana z myślą o kobietach ceniących komfortowe i natychmiastowo działające kosmetyki. Doskonale wpływa na skórę potrzebującą intensywnego nawilżenia i poprawy elastyczności naskórka. Produkt występował w formie wymiennej z produktami DermoFuture Precision. Cena: ok. 7-8 zł./szt.

7TH HEAVEN - PLASTRY NA NOS

Plastry oczyszczające pory z aktywnym węglem. Usuwają zaskórniki, dogłębnie oczyszczają i odblokowują pory.  Cena: 5,60 zł / szt.


Tak prezentuje się cała zawartość październikowego pudełka. Przyznajcie, że jest nieźle! Bardzo ucieszyła mnie świeczka. Uwielbiam, kiedy w pudełku są również gadżety, bo nie samymi kosmetykami żyje kobieta. Na jesień, to idealny dodatek. Jako, że jestem na diecie, moje oczy zaświeciły się na widok batona mocy Ani Lewandowskiej. Mimo, że nie lubię cynamonu, zjadłam go bez wyrzutów sumienia. W końcu jego skład, to sama natura. Od 2 miesięcy nie jem słodyczy, więc baton był dla mnie bardzo smaczny. Delikatnie słodki, o mięciutkiej konsystencji. Ostatnio zdecydowanie bardziej dbam o swoje włosy, dlatego z miłą chęcią przetestuję też Jantarową wcierkę. Pomadka Avon wygląda zachęcająco. Żałuję, że nie trafił mi się jakiś różowy odcień. Balsam do ciała wygląda ekskluzywnie, więc jak wykończę swoje smarowidła i on znajdzie swoje miejsce w mojej pielęgnacji. Co do plastrów na nos mam mieszane uczucia, bo rzadko kiedy się one u mnie sprawdzają. Po cichu liczyłam, że znajdę tam jakiś produkt do pielęgnacji piersi, no ale niestety nie. Może innym razem.

Mam nadzieję, że niebawem uda mi się przygotować dla Was post z kolejną metamorfozą mojego pokoju. Zamówiłam kilka fajnych rzeczy, m.in. diamentowe gałki do mebli, nowe zasłony i niebawem planuję też W KOŃCU pomalować moje meble. Niektórych, takich jak np. biurka nie da się pomalować. To okleina i nie będzie wyglądało to zbyt atrakcyjnie, a poza tym będzie się mocno rysować. Biurko muszę kupić zdecydowanie nowe, więc w ramach inspiracji przeglądałam ofertę meble-sfd.com i znalazłam kilka ciekawych modeli i bardzo oryginalnych modeli w stylu skandynawskim. Wiem, że chciałabym mieć coś właśnie w tym stylu.

A Wy co sądzicie o październikowej edycji pudełka Shinybox?

55 komentarzy

  1. Ja jestem bardzo zadowolona z zawartości :) W tym miesiącu się postarali :) Nie ma tu produktu, którego nie wypróbowałabym z ciekawością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się to pudełeczko :)Wrześniowe nie było za bardzo udane, więc tym razem jest dużo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten box. Używałam kiedyś kosmetyków Jantara, ale niestety nie sprawdził się, ponieważ bardzo przetłuszczały mi się włosy. Box bardzo mi się podoba. Zarówno pod względem zawartości jak i inicjatywy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna zawartość, wszystko chętnie bym wypróbowała, a najbardziej tę maskę hydrożelową:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem fajne, akurat będę polować na wcierke z Jantara. Podobno pomaga na porost włosów:3

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja bym była zła gdybym dostała takie pudełko :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Lepsze od poprzednich ale dla mnie nadal kiepskie... Z shiny rezygnuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. też jestem zadowolona, świeczka to świetny dodatek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uważam, że całkiem niezła zawartość😊 Avon lubię, mam kilka pomadek i bardzo sobie chwalę. Świecy jestem bardzo ciekawa, bo uwielbiam zapachy. No i tym narodem mnie zaciekawiłas. Widziałam pare razy stojaki ze słodyczami A.Lewandowskiej w sklepach i ani razu nie zdecydowałam się na ich zakup. Może warto?

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kupować nowa wcierke i akurat trafiła się w pudełku:) Też jestem zadowolona że swojego:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę nareszcie spróbować Jantara :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem przyjemna ta zawartość chociaż nie podobają mi się kosmetyki kolorowe w pudełkach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Plastry mam i chwalę, są to jedne z najlepszych jakich do tej pory używałam.
    Jeśli chodzi o wcierkę z Jantaru miałam inną wersję i u mnie się sprawdziła całkiem dobrze :)
    Reszty nie znam, ale z chęcią bym poznała.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wcierka i swieca sa super. Co miesiac czytam tyle postow na temat boxow, ze jiz kompletnie nie wiem co o nich pisać: )

    OdpowiedzUsuń
  15. zawartość całkiem fajna ale chyba wolę u.r.o.k. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Juz sama wstazeczka na opakowaniu wskazala, z jaka tematyka sie wiąże, czyli walką z rakiem piersi. Dobrze, ze o tym w shiny jest mowa. Widze, ze masz Jantar - nigdy nie mialam produktow tej firmy. Chetnie sie przyjgladne blizej.

    OdpowiedzUsuń
  17. też uwielbiam jak są takie gadżety jak świeczki oprócz kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam wrazenie, ze zdecydowanie pogorszyla sie ich zawartosc od tego co oferowali na poczatku dzialalnosci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety się nie wypowiem, bo ja dopiero od roku mam je :p

      Usuń
  19. Jak dla mnie to średnie pudełko, jedynie ta pomadka z avonu mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  20. Całkiem fajne pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nawet spoko zestaw :) Podoba mi się szminka no i balsam ;) Chociaż też wolałabym różowy kolor

    OdpowiedzUsuń
  22. W porównaniu z ostatnim pudełkiem to jest niezłe, chociaż i tak nie zachwyca ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja sobie teraz z Jantara szampon wzięłam ;) Chciałam przekonać się do tych produktów taką psikaną odżywką czy olejkiem ale był nieszczelny i wszystko mi leciało po dłoniach (chyba kiedyś o tym wspominałam już), więc teraz spróbuję szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Całkiem fajna zawartość. Świeczka umili wieczory, a odżywka z Jantaru polepszy kondycję włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Może nie jest to rewelacja, ale i tak chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam nigdy odżywki z Jantaru.

    OdpowiedzUsuń
  27. no to pudelko mnie nie rusza jednak. Mogli to fajnie skomponować z zamyslem tej edycji.

    OdpowiedzUsuń
  28. Według mnie mnie bardzo fajne pudełko ☺ kilka produktów chciałabym koniecznie przetestować i oczywiście chciałabym spróbować tego batona ☺

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo mi się podoba zawartość tego boxa:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Musimy przyznać, ze zawartość bardzo nas kusi :) Hmm może i my zakupimy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja jestem zadowolona z zawartości pudełka. U mnie zamiast plastrów na nos była maseczka peel-off ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawe produkty ;) musze zamowic sobie u przetestowac pomadke z avon

    OdpowiedzUsuń
  33. Zawartość całkiem fajna, jestem ciekawa jak sprawdziłyby się u mnie plastry na nos :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Barnangen mnie zainteresował. Na jesień i zimę wydaje się być idealnym rozwiązaniem. Ogolnie cała zawartość pudełka dosyć ciekawa. No i fajnie, że dorzucili coś poza kosmetykami.

    OdpowiedzUsuń
  35. Mi także zawartość tego pudełeczka w tym miesiącu bardzo przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Z pudełka na pewno wzięłabym tę pomadkę z Avon. Cena batona zaskakująca....byłam na stronie A.L i niektóre rzeczy mają przesadzoną cenę.

    OdpowiedzUsuń
  37. W sumie same pierdółki tym razem z tego co widzę

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajna zawartość. Ja kiedyś miałam tą wcierke z bursztyna i polecam. Poz niej kupiłam szampon tej samej marki i też jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten Boxik jest a prawdę swietny według mnie :* A maseczki od 7th Heaven bardzo lubię :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Uzywalam tej wcierki. Dziala cuda. Co do reszty calkiem fajna zawartosc :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawe czy ta hydrożelka od Efektimy by mi coś pomogła XD

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajny box. Z wszystkich rzeczy znam tylko wcierkę z firmy Jantar. Byłam z niej średnio zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak dla mnie zawartość była świetna, właśnie przed chwilką o niej pisałam.

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo podoba mi się zawartość boxa;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Kilka kosmetyków mnie zaciekawiło ale ten Avon nie do końca mi pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  46. Całkiem fajna zawartość w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  47. No ciekawy boxik. Ta hydrożelowa maska mi się bardzo spodobała, lubię niebieskie algi do pielęgnacji twarzy;>

    OdpowiedzUsuń
  48. Boź ciekawy jednak nie pasuje mi zbytnio ten baton do całej zawartości:) ale może się czepiam

    OdpowiedzUsuń
  49. fajne to pudełeczko chociaż ten Avon jakoś mi do niego nie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Zawartość pudełeczka bardzo fajna. Jedynie, co mi w nim przeszkadza to ten baton.

    OdpowiedzUsuń
  51. Podoba mi się Twoje pudełko xd j chyba sama zacznę takie zamawiać xd

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarze i opinie, które niewątpliwie mobilizują mnie do tworzenia dla Was i sprawiają, że mam poczucie, że to co robię ma sens. To wiele dla mnie znaczy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...