poniedziałek, 6 maja 2019

Projektowanie opakowań - zbędny wymysł czy przynoszący zyski krok?

Nie od dziś wiadomo, że wielu konsumentów jest wzrokowcami. Czasem już od progu niektóre produkty potrafią wołać "kup mnie!", dzięki swoim boskim opakowaniom. Przyciągają naszą uwagę i sprawiają, że wychodzimy ze sklepu mając dany produkt w torbie. Mówi się, że nie ocenia się książki po okładce - to prawda. Ale prawdą jest również to, że to właśnie ta okładka przyciąga nasz wzrok. Ciekawi nas już od pierwszego spojrzenia. W dzisiejszych czasach mamy na rynku przesyt produktów. Wybór w danych kategoriach jest ogromny. Dlatego firmy prześcigają się w tym, by danego klienta do siebie przyciągnąć. Dobrą drogą wydaje się tu właśnie projektowanie opakowań.


Taką usługę w swojej ofercie ma Zaplecze graficzne. Spod skrzydeł tej firmy wyszło bardzo wielu zadowolonych klientów. Firma trudni się w projektach etykiet czy pudełek. Nie od dziś wiadomo, że ładnie realizowany projekt, jak i sam pomysł przyczynią się do zwiększenia zysków. Klienci zachęceni oryginalną formą opakowania znacznie chętniej będą po nie sięgać. Podczas projektowania należy uwzględnić aktualne trendy czy chociażby chwyty marketingowe. Firma bazuje na Twojej koncepcji i wykreuję projekt zachęcającego opakowania. Twoim zadaniem jest jedynie przedstawienie wizji i czekanie na efekt końcowy. Jeżeli ciekawi Was cena projektu, to musicie napisać do firmy, korzystając z dostępnego na stronie formularza.

Tak niewiele może dzielić Was od wykreowania Waszego produktu w sposób oryginalny, zachęcający i przyciągający uwagę. To wszystko jest na wyciągnięcie ręki. 

Czy ładne opakowania przyciągają Wasz wzrok? Wiadomo, liczy się wnętrze, ale czy ładnie prezentujący się produkt sprawia, że sięgniecie po niego w pierwszej kolejności? 

23 komentarze

  1. Myślę,że to fajne rozwiązanie i bardzo fajny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, to ważny aspekt produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie opakowanie jest bardzo wazne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie, że wnętrze jest ważne, ale niewątpliwie opakowanie też musi być fajne! To na pewno miły dodatek

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie, jak coś ładnie wygląda to od razu kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak większość z nas jestem wzrokowcem, więc piękne opakowania zawsze przyciągają moją uwagę. A to już pierwszy krok aby zainteresować się zawartością :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem oryginalne opakowania zawsze będą miały wzięcie - w końcu ile ludzi, tyle gustów.

    OdpowiedzUsuń
  8. to jak zapakowana jest dana rzecz ma duże znaczenie, ja na to zwracam uwagę

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne opakowanie zawsze przyciąga mój wzrok:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja cenię w opakowaniach prostotę, minimalizm i funkcjonalność :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno ładne opakowania przyciągają nasz wzrok, a przy tym pomagają w poznaniu nowych produktów. Więc coś w tym jest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wiele razy skusiłam się na jakiś produkt ze względu opakowanie. Myślę, że takie projektowanie opakowań rzeczywiście ma sens i może pomóc firmie w sprzedaży swoich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ma co sie oszukiwać - ładne opakowanie przyciąga wzrok i zachęca do sięgnięcia po dany produkt.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdybym tworzyła swoją markę to napewno przykładałbym wagę do aspektu wizualnego. Zresztą jako konsument też to robię;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczywiście, że liczy się wnętrze, ale nowości zawsze przyciągają mój wzrok opakowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Opakowania są na prawdę ważne, przyciągają nasza uwage:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne opakowania to moim zdaniem naprawdę ważna kwestia. Jako pierwsze przyciągają wzrok

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się. ładne opakowanie przyciąga wzrok. I jako konsument w pierwszej kolejności patrzę na opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bardzo lubię ładne opakowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na pewno tworząc markę opakowania są niezmiernie ważne ❤️

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślę, że teraz ma to ogromne znaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdecydowanie opakowanie ma dla mnie pewne znaczenie. 🙂

    OdpowiedzUsuń
  23. Opakowania to czesto glowny powod zakupu ("bo tak ladnie wygladalo w sklepie...")

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga. Więcej informacji znajdziesz w zakładce "Polityka prywatności".

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...