czwartek, 13 czerwca 2019

Akcesoria i gadżety na weselna szaleństwa

Ślub i wesele to bardzo ważne wydarzenie i z reguły zdarza się tylko raz. Nic wiec dziwnego, że chcemy ten dzień zaplanować w 100%. Chcemy też, by cała oprawa tego dnia była wyjątkowa i niezapomniana, zarówno dla nas, jako Pary Młodej, jak i przybyłych gości. Otaczanie się ładnymi i oryginalnymi rzeczami wydaje się być normalną sprawą. Fotobudki, karykaturzyści, drink bary, to fajne, aczkolwiek bardzo drogie atrakcje. Samo wesele to bardzo duży koszt. Jak więc zrobić coś fajnego i wywołać uśmiech na twarzy gości, a przy tym mieć fajną pamiątkę małym kosztem? Jest kilka dodatków i gadżetów, które fajnie zaaranżują wolny czas np. podczas przerwy zespołu i wyciągną gości zza stołu.


POLAROID - ZDJĘCIA OD ZARAZ

Bardzo popularne na weselach stały się Instaxy. Byłam na jednym weselu, na którym taki aparat właśnie był. Stał obok księgi gości i przezroczystej szkatułki. Goście mogli zrobić sobie zdjęcie i wsadzić je na pamiątkę dla Pary Młodej właśnie do wspomnianej szkatułki.

FOTO RAMKI - GADŻET DO ORYGINALNYCH ZDJĘĆ

Większość nowożeńców decyduje się, by ten piękny dzień uwiecznił fotograf. Zdjęcia mają tę moc, że potrafią przywołać najwspanialsze wspomnienia praktycznie od ręki. Fotografie mają tę przewagę nad filmami, że potrafią uchwycić najbardziej spontaniczne momenty. Z doświadczenia wiem, że kamera peszy. Są jednak momenty, w których pozowanie jest nieuniknione. Na weselach są takie momenty, w których Państwo Młodzi robią robią zdjęcia z gośćmi. Takie zdjęcia można fajnie zaaranżować dzięki gadżetów, jakim jest ramka do robienia zdjęć. Goście wspólnie z parą młodą trzymają ramkę i pozują. Ramki są spore, więc na pewno w kadrze zmieści się kilka osób. To może być fajna odmiana. Ramkę można też powiesić np. na żyłce i wtedy nie trzeba niczego trzymać (widziałam coś takiego na Pinterest), ale co kto woli.


GADŻETY NA PATYKU I MASKI

Można pójść o krok dalej i zaopatrzyć się również w gadżety. Okulary, usta czy wąsy na patyku, to już podstawowe wyposażenie wszelkich imprez. Dzięki nim można zrobić sporo kadrów na wesoło. Wyobraźcie sobie ramki i wszelkie gadżety czy maski (np. znanych osób, tj. aktorów, piosenkarzy, polityków) na twarzach gości - niezapomniane ujęcia i fajna pamiątka na lata, jak również rozrywka podczas doboru odpowiednich akcesoriów. 

Niektóre wesela potrafią "szarpnąć" po kieszeni. Jeżeli Para Młoda ma sporo budżetu, to może przebierać w odpowiednich atrakcjach. Cieszę się jednak, że można stworzyć fajną atmosferę i zarazem zabawę dla gości nie wykładając mnóstwa pieniędzy. Są to zatem dodatki na każdą kieszeń. Nie trzeba wydawać fortuny, by zadowolić i w 100% rozerwać i rozbawić gości.

Lubicie tego typu weselne atrakcje?

11 komentarzy

  1. Świetny pomysł :) Byłam już na takim weselu z ramką, ale była zabawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ogólnie foto butki, fotoramki to super sprawa na ślubie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Obecnie można przebierać w mnogości takich atrakcji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już dawno nie byłam na weselu, od ostatniego wiele się w atrakcjach widzę zmieniło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. już za tydzień ślub mojej siostry , na którym także będzie całą masa atrakcji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi sie takie ozdoby na patyczkach, które maja urozmaicić zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz tyle atrakcji można wybrać na wesele, że głowa mała, ale według mnie należy pamiętać też o umiarze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno teraz można wybierać i przebierać pośród masy atrakcji, co kto woli żeby zadowolić gości weselnych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz jest tyle tego wszystkiego, że można zorganizować wesele pełne atrakcji. Foto ramki to fajna sprawa, byłam na weselu na którym je używano.

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz jest tego tyle ze az ciezko wybrac hihi

    OdpowiedzUsuń
  11. teraz sa cuda, fajne gadżety, które urozmaicaja

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na gromadzenie danych osobowych zawartych w komentarzu takich jak np. nick, imię i nazwisko, adres e-mail. Dane te nie będą wykorzystywane przez Administratora Bloga. Więcej informacji znajdziesz w zakładce "Polityka prywatności".

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...