![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg6zDpq5hTOKKfz4ov0cDH6OCtra7qFoROYWEsApgDA9JuijnW6AtxG_BCYnjfpvW9VawrDEZ6MrUB31XxYuitb7-VpKzRP-7Wr_X7WKZMtEQf-o_qgurmNa4XZb02gVBSMQsj6AJy-YskFrSk72Fmqq_W9x8gzg7k5ZGkso4sRG6DtehpYjMaD-LkUAQ/s16000/paico-oficial-jB05L0z0S0g-unsplash.jpg)
ETYKIETY
Używam ich, szczególnie w przyprawach. Nic mnie tak nie denerwuje, jak przyprawy w pierwotnych opakowaniach. Kupiłam ładne szklane słoiczki i przykleiłam do nich odpowiednie etykiety z nazwami. Najlepsze są te samoprzylepne https://etykieta.info.pl/etykiety-samoprzylepne/. Przyprawy są zamknięte, więc są dłużej świeże, a w szufladzie jest porządek i przede wszystkim ładnie i estetycznie to wygląda.
SEGREGATORY
Nie wyobrażam sobie trzymania dokumentów luzem w szafkach/szufladach. To ogromny chaos, ale i stres podczas szukania, np. gwarancji do sprzętu, który dokonał żywota. Mam w domu kilka segregatorów i tam mam wszystko poukładane. Jeden zajmują faktury (np. za prąd, telefony, materiały budowlane), w drugim mieszczą się wszystkie faktury za zakupione produkty oraz karty gwarancyjne, a trzeci to taki mix - umowy i ew. wyniki badań (papiery związane ze zdrowiem). Nie zaszkodzi przy tym również użyć etykiet, by to wszystko posegregować.
POJEMNIKI
Idealnie sprawdzą się podczas zagospodarowania spiżarni. Pojemniki na makarony, różne mąki i inne produkty sypkie. Jestem ich wielką fanką. Dzięki nim wokół jest porządek, ale też wszystko wygląda bardzo schludnie. Etykiety i w tym przypadku wydają się świetną opcją. Pomylenie soli z cukrem z tym rozwiązaniem nam nie grozi.
Organizacja w domu to podstawa
OdpowiedzUsuń